Tak,żałuję że nie mogę zagrać w kolejne części.Za słaby mam sprzęt.Gra jest genialna.
Masz rację. Black Mirror 2003 to jedna z najlepszych przygodówek w historii gier.
Z Top przygodówek z pewnością poleciłbym głównie obowiązkowo przejść te:
Secret of Monkey Island 1990 (Special Edition 2009) TOP 5
Monkey Island 2 1991 (Special Edition 2010)
The Curse of Monkey Island 1997
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers 1993 (remaster z 2014) TOP 5
Gabriel Knight 3 1999
Broken Sword The Shadow of the Templars 1996 TOP 5
Broken Sword II: The Smoking Mirror 1997
The Longest Journey 1999 TOP 5
Dreamfall: The Longest Journey 2006
Syberia 2002 TOP 5
Syberia 2 2004
Indiana Jones and The Fate of Atlantis 1992
The Neverhood 1996
Grim Fandango 1998
Black Mirror 2003
Black Mirror II 2009
Książę i Tchórz 1998 (polska)
Myst 1993
Riven: The Sequel to Myst 1997
Myst III 2001
Still Life 2005
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth 2005
Gray Matter 2010
Heavy Rain 2010