Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Kosmiczna załoga - 7 . 2 - Red 2 - 6 3 - Miłość i frytki - 6 . 4 - Bill i Ted ratują wszechświat - 5 5 - Dick i Jane: Niezły ubaw - 5 .