Jeśli wysoko oceniasz ten film, zapraszam do znajomych, być może odnajdziemy u siebie ciekawe pozycje mniej znane dla ogółu.
Też mocno polecam Contratiempo, choć akurat miałam tego pecha, że dość szybko domyśliłam się co i jak. Ale i tak warto!
Oj, możesz się przejechać - wybitna słabizna bazująca na kliszach. Contratiempo owszem - bardzo dobre.
Dziękuję, faktycznie rewelacyjny film. Kto nie widział koniecznie powinien jeśli lubi filmy inne i zagłębiać się w intrygę rodem z Brytanii XX wiecznej.
koreańska zagadka zbrodni 2003, Siedem dni 2007, teza 1996, Stare grzechy mają długie cienie (2014), Duże złe wilki (2013), Odkupienie (1999)
Dziękuję. Dwóch pierwszych nie widziałem z powodu, iż jakoś kinem azjatyckim nigdy się nie interesowałem. Odkupienie muszę sobie przypomnieć, oglądałem dawno temu. A resztę widziałem, tylko Duże złe wilki oceniam na mniej niż bardzo dobry, hiszpańskie kino rewelacja!
Moim zdaniem warto sie zainteresować azjatyckimi kryminałami/thillerami. W zagadce zbrodni doskonałe zakończenie jedno z lepszych jakie widziałem w tego typu filmach. Dodałbym jeszcze Mong-ta-joo (2013) do końca trzyma w napięciu. Przypomniałem sobie jeszcze o Remedium 2014 produkcja belgijska jedynie zakończenie było takie sobie ale mimo wszystko warto.
Pewnie masz rację. Próbuję i próbuję, może się uda. A co do ostatniego, to dla mnie belgijska rewelacja!
Popieram przedmówcę. Azjaci w gatunku mocnej, konkretnej i klimatycznej sensacji wymiatają! Zwłaszcza Koreańczycy.
Mniejsza o to. Tam, gdzie zachodni twórcy zjedli własny ogon, tam Azjaci wciąż mają pomysł, jak pójść dalej. Zagadki zbrodni, Ujrzałem diabła, Old boy, Słodko gorzki świat, Infernal affairs, Lament, Służąca... i wiele innych. Wielu białych może mieć problem z charakterystycznym azjatyckim sposobem mówienia. Przyzwyczaj się do tego, a potem podziwiaj wspaniałe filmy :)
Lament... Chyba mnie nawet osaczył w pewnym sensie i na pewno podsycił ciekawości kina azjatyckiego.
Hej gdzie oglądałeś film Mong-ta-joo, po twojej rekomendacji chcę go obejrzeć :-) ale nigdzie go nie ma ..
był swego czasu na jakies stronie z napisami teraz widze ze napisy pl są ale filmu nie moge znależć oprósz chomika
Kino koreańskie ma filmy na bardzo wysokim poziomie,polecam ,są jakby inaczej "skrojone" ,zawsze zaskoczy,wprowadza w głebokie zamyślenia,jest niepowtarzalne
Jeśli spodobały ci się azjatyckie klimaty, to polecam Confession of Murder z roku 2012 oraz remake z roku 2017, oba trzymają poziom. Tutaj całkowicie zgadzam się z kolo_103. Azjaci w sposób genialny kręcą kryminały/ thrillery, właściwie to dzięki ich produkcjom pokochałam te pierwsze, wcześniej kryminały omijałam szerokim łukiem, teraz jestem ich fanką. Na uwagę zasługuje również Hide and Seek z roku 2013.
Siedem dni, hm, bardzo niepokojący obraz, odrażający. Ale lepszy od http://www.filmweb.pl/film/7+dni-2010-497039 o tym samym tytule.
Nie wierzę w przypadki. Moment wcześniej myślałem o drugim filmie z wymienionych, to bardzo interesujący i wciągający obraz, a zarazem przerażający od kości.
Nie widziałem tylko ostatniego w sumie może zaraz to nadrobię. A tak to rewelacyjne tytuły wrzuciłeś, oglądałem te filmy po kilka razy.
belgijski film głowa byka - mocny i konkretny no i dzięki za rekomendacje powyżej ... już coś znalazłem